Contact opnemen met jou onafhankelijk Herbalife Member

Veel gestelde vragen

Om te voorkomen dat je op een antwoord moet wachten. Kijk dan hier of uw vraag er tussen staat

Verkopen jullie originele Herbalife producten?

Jazeker! Vaak bestel ik direct bij Herbalife. Zo ben ik er zeker van dat je originele Herbalife producten krijgt met een lange houdbaarheidsdatum.

Wat zijn de bijkomende verzendkosten?

Bij een bestelling vanaf €95,- betaal je geen verzendkosten, alle bestelling daaronder vraag ik een vergoeding van €7,95

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt een bestelling plaatsen via de knop ‘bestel’ of ‘toevoegen aan winkelwagen’. Rechts bovenin vind je de link om de inhoud van je winkelwagen te bekijken. Daarna kun je verder winkelen, of via ‘volgende’ het bestel- en betalingsproces ingaan en afronden.

Als je klaar bent met winkelen en wilt afrekenen, kun je eventueel in deze eerste stap van het betaalproces je vouchercode (of cadeaubon-code) hier in voeren. In het volgende scherm ga je verder met het invoeren van je gegevens. Je krijgt dan 3 keuzes: een account aanmaken, inloggen in je account, of verder gaan zonder account.
Na de bestelprocedure te hebben doorlopen, ontvang je een bevestiging per mail. En verdere mails indien dit belangrijk is in verband met de status van de bestelling.

Waarom ‘moet’ ik een account aanmaken?

Het aanmaken van een account zorgt er voor dat je een volgende keer als je in de webshop van 123herbashoppen iets bestelt, niet opnieuw al je gegevens hoeft in te vullen. Je logt dan eenvoudig in, en alles is reeds ingevuld. Het vergemakkelijkt het proces voor de volgende keer. Immers, we hebben wel je gegevens nodig om de artikelen naar je te kunnen verzenden.

Zie het Privacy Statement voor meer informatie.

Mag iedereen bij www.123herbashoppen.nl bestellen?

Nee! Het is niet toegestaan om bij ons producten te bestellen wanneer je een Herbalife ID nummer en ingeschreven bent als Herbalife Member. Daarnaast is het niet toegestaan om gekochten producten door te verkopen aan een derden.

Daarnaast wil ik je erop wijzen dat je misschien op dit moment gebruik maakt van de producten begeleidt wordt door een coach. Deze persoon heeft hier tijd en energie in gestoken. Hou hier rekening mee als je overweegt om klant te worden bij mij.

Als ik niet tevreden ben. Kan ik dan mijn producten terug sturen?

Jazeker! Bij aankoop van de producten heb je de mogelijkheid om zonder opgave van rede binnen 14 dagen de producten terug te sturen.

Daarvoor handteer ik de 30 dagen niet-goed-geld terug garantie van Herbalife voor. Wanneer je niet tevreden bent over een product kan je dat bij ons inleveren en dan krijg je je geld terug.

Wil je gebruik maken van deze regeling? Neem dan contact met mij op.

Conctact gegevens

Wij komen graag met u in contact

Heeft u vragen of opmerkingen? Kijk dan of uw vraag hiernaast er tussen staat. Zo niet, dan kunt u deze via het contactformulier naar ons toe sturen. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Velden met een * zijn verplicht.